Het jaar (2020) van Crazylabels

Het jaar (2020) van Crazylabels

Iedereen kan terugkijken op een bijzonder jaar. 2020 is een jaar dat we niet snel gaan vergeten. Zowel zakelijk als privé heeft 2020 voor velen een diepe voetafdruk achtergelaten. Dit kan zowel positief als negatief zijn. Wij wensen iedereen een fantastisch 2021, waar het ‘normale’ weer terug mag komen. Waar we elkaar hopelijk weer snel de hand kunnen schudden en waar iedereen zijn doelstellingen en dromen weer mag najagen.

Voor Crazylabels is het jaar 2020 ook bijzonder geweest. Vol goede moed gingen we dit jaar in. Begin dit jaar werd het Crazylabels-team wat groter en kwamen er nieuwe mensen bij. Zo begonnen ook wij aan fris aan 2020 met doelstellingen die we graag wilden halen. De doelstellingen waren pittig en zeker na de eerste lockdown in maart 2020. De economie lag stil, veel bedrijven hadden het lastig en het werd een uitdaging om de doelen te halen.

In ons laatste artikel van 2019 waren we erg open over onze doelstellingen. Het was ambitieus, maar zeker haalbaar. We spraken met veel klanten en luisterden naar de goede tips die we kregen. Met dit in ons achterhoofd moest 2020 het volgende brengen:

  • Een nieuwe website;
  • Live in drie Europese landen;
  • Groei van 150% t.o.v. 2019;
  • NPS (klanttevredenheid) van 70.

We zijn hard aan het werk gegaan. De nieuwe website kostte vele uren. Het moest een website worden, waar jij als klant het meeste voordeel aan had. Jouw order binnen 1 minuut bestellen. De order dezelfde dag versturen en je moet natuurlijk goed op de hoogte worden gehouden van de status. Wil je een bestelling opnieuw plaatsen, dan moet dit binnen drie klikken kunnen.

Bloed, zweet en tranen heeft het gekost, maar uiteindelijk stond de nieuwe website er. Na een paar testen met klanten die wekelijks bij ons bestelde, was de website live. Dit wilden we niet alleen voor Nederland. Als we dan toch bezig waren, konden we net zo goed onze tweede doelstelling realiseren. Duitsland en België waren binnen no time live.

Bij alles wat we deden, stond de klant centraal. We hadden immers als vierde doel een NPS van 70. Dit doel hebben we ruimschoots gehaald. Zo beoordelen 226 klanten ons met een 9,8 gemiddeld. En hier worden wij blij van.

Doelen 2020 crazylabels

We wilden heel veel klanten blij maken. Hierbij komen we gelijk bij onze laatste doelstelling. Een groei van 150% t.o.v. 2019. Na de eerste lockdown hadden we onze twijfels, maar bleven we onze klanten verwonderen. Zo gingen we zelf op pad, stuurden leuke attenties mee en bleven we dicht bij onze klanten staan. We waren benieuwd waar we mee konden helpen in deze lastige tijd. Het uiteindelijke resultaat was geen 150% groei, maar 200% groei in 2020. Hierbij schoot Black Friday helemaal uit de boeken. We verstuurde meer dan 27 miljoen etiketten die dag, waarbij we al meer dan 1 miljoen Dymo 99012 etiketten verkochten. Een absoluut record!

Dit hebben we natuurlijk allemaal aan jullie te danken!

Wat gaat 2021 ons brengen?

De vraag is natuurlijk hoe deze reis verder gaat. Hoe kunnen we jou als klant nog beter bedienen en ervoor zorgen dat bestellen bij ons een feestje wordt? Een aantal stappen hebben we al genomen en dit kun je van ons verwachten in 2021:

  • De prijzen worden scherper
    • Verzendkosten onder de €5,-
    • Geen verborgen kosten
    • Geen orderkosten
    • Alle prijzen inclusief btw
  • Een nieuw pand
    • Nog later bestellen en je order in huis krijgen
    • Je bestelling zelf afhalen
  • Nieuwe vervoerders
    • Keuze uit meerdere vervoerders
  • Keuze uit meerdere producten
    • Nieuw assortiment
    • Meerdere rollen
    • Meer labels per rol
    • Meer gekleurde rollen

Wij hebben er zin in, een nieuw jaar met nieuwe tevreden klanten. Namens het hele team van Crazylabels wensen we jou een fantastisch 2021.

Waar ben je naar opzoek?

Winkelmand