Crazylabels bouwt etikettenimperium uit met overname Labelstickers.nl

Crazylabels bouwt etikettenimperium uit met overname Labelstickers.nl

OOTMARSUM – De champagneglazen staan nog niet droog in de kast of Crazylabels mag opnieuw het glas heffen. De digitale etiketten- en labelleverancier uit hartje Overijssel start het nieuwe jaar met de overname van Labelstickers.nl. In één klap 5000 klanten erbij. Hoe pakt de eigenaar Gerrad Corporaal dat aan? “Crazylabels staat voor kwaliteit en service met een persoonlijke touch”. Bestelgemak en klantvriendelijkheid zijn de sleutelwoorden van Crazylabels. De overname van Labelstickers.nl schept nog meer kansen voor de labelverkopers uit Ootmarsum. Met een breder assortiment, scherpe prijs en snelle levering zijn de Twentenaren klaar om de rest van Nederland te veroveren. Kijk niet verbaasd op als je een handgeschreven kaartje ontvangt bij je bestelling. Crazylabels benaderd haar klanten graag op een persoonlijke manier. “Als het even kan, brengen we een pakketje zelf naar de klant. Zo horen we gelijk of alles naar wens is gegaan”, aldus Corporaal. Crazylabels staat zelf nog in de kinderschoenen, maar heeft grootse plannen voor de toekomst. De overname van Labelsstickers.nl was de eerste stap, maar wat staat er nog meer op de agenda? Corporaal: “Op dit moment zijn we onze webshop aan het verbeteren. Met vier klikken een bestelling plaatsen, binnen één oogopslag zien wat je hebt besteld en in no time een order herhalen, zijn een aantal punten die we nu aan het doorvoeren zijn.” En met succes, want klanten van de webshop keren steeds vaker terug. “Het doel is natuurlijk dat heel Nederland straks bij Crazylabels blijft plakken.” Hoe het allemaal begon? In april 2018 ontstaat het idee om verzendlabels en adresetiketten te verkopen. De vraag hiernaar blijkt enorm en binnen een maand is www.crazylabels.nl online. Er wordt voorraad ingekocht en slim gebruik gemaakt historische data en concurrentieanalyses. Crazylabels- eigenaar Gerrad Corporaal weet dat hij niet alleen met de beste prijs moet onderscheiden, maar dat goede service ook heel belangrijk is. Door goed naar de klant te luisteren, zorgt hij voor een compleet assortiment en klantcontact op maat. “Een terugkerende klant is een tevreden klant. Daar doen we het voor.”