Mijn account

Kan ik mijn adres wijzigen?

Via mijn account is zowel je factuuradres als afleveradres gewijzigd worden. Op het moment dat je via de dashboard naar ‘adressen’ gaat kan je het adres bewerken.

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Via mijn account kan je, je wachtwoord wijzigen.  Via account gegevens vul je, je oude wachtwoord in en je nieuwe. Door je nieuwe wachtwoord nogmaals in te vullen is het wachtwoord gewijzigd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. En nu?

Geen probleem, dit overkomt de beste. Als je naar ‘mijn account’ gaat en je bent niet ingelogd, dan kan je jouw wachtwoord opnieuw opvragen. Door je gebruikersnaam of e-mailadres in te vullen, krijg je per mail een link toegestuurd om je wachtwoord te resetten.

Kan ik een postbus opgeven?

Voor een afleveradres is een postbus helaas niet mogelijk. Onze vervoerders leveren een pakket af bij een fysiek adres. Hier moet ook voor getekend worden.

Bestellen

Waar kan ik mijn bestelling terugzien?

Via mijn account kan je door op ‘bestellingen’ te klikken, je afgeronde, nieuwe en lopende bestellingen inzien. Je vindt hier het bestelde product, datum van de bestelling, betaalmethode en factuur/verzendadres op terug.

Kan ik mijn oude bestelling opnieuw bestellen?

Dit is mogelijk. Via mijn account kan je jouw bestelling inzien. Onderaan het overzicht staat een herhaalknop waarmee de bestelling opnieuw geplaatst kan worden.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Annuleren is heel eenvoudig te doen via ‘mijn account’. Tot het moment dat de bestelling verzonden is, kan de bestelling geannuleerd worden.

Levering

Hoe snel zijn jullie levertijden?

Wij hebben de meeste producten op voorraad staan. Als de bestelling geplaatst is, wordt deze binnen 1-2 werkdagen verzonden.

Hoe wordt het pakket geleverd?

Wij versturen onze pakketten met PostNL. Je krijgt per mail een track&tracé zodat je de zending gemakkelijk kan volgen.

Mijn track&tracé doet het niet, wat nu?

Op het moment dat wij een label aanmaken, is het pakket niet direct te traceren. De volgende werkdag kan je zien waar je pakket is.

Kan ik mijn bestelling op zaterdag laten leveren?

Het is mogelijk om je pakket op zaterdag te laten leveren. De extra kosten zijn €9.95 per pakket.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen €5.95 voor een bestelling onder de €50,- excl btw. Boven de €50,- is de verzending gratis.

Betalen

Wanneer kan ik betalen?

Als je jouw bestelling plaatst, kan je kiezen voor de betaalmethode. Als de bestelling is afgerond kan je de betaling voldoen. Op het moment dat de bestelling geplaatst is kan de order uiteraard nog altijd geannuleerd worden.

Hoe kan ik betalen?

Via de website kan je veilig en gemakkelijk betalen via iDeal, creditcard, paypal of vooruit. Bij een vooruitbetaling wordt het product verzonden nadat het bedrag binnen is en verwerkt is.

Kan ik ook op rekening betalen?

Het is mogelijk om op rekening te betalen. Het kan zijn dat we bij een bepaald bedrag om een voorschot vragen.

Hoe betaal ik mijn order?

Op het moment dat je jouw bestelling hebt afgerond, kan je via ‘mijn account’ jouw bestellingen zien. Achter de bestelling staat de ‘actie’ betalen. Als je deze aanklikt word je doorverwezen naar de juiste betaalpagina.

Kan ik mijn betaalmethode wijzigen?

Dit is mogelijk. Je kiest je betaalmethode bij stap 2 van het bestellen. Als je jouw order hebt afgerond, is het mogelijk om je betaling te wijzigen. Via ‘mijn account’ kan je jouw bestelling zien. Achter de bestelling staat de ‘actie’ betalen. Als je deze aanklikt kan je een andere betaalmethode kiezen.

Ik heb voor vooruitbetalen gekozen, gaat mijn verzending nog mee vandaag?

Als je voor vooruitbetaling hebt gekozen, moeten wij de betaling handmatig verwerken. Als de betaling binnen is zal het pakketje verzonden worden. Dit kan voor enige vertraging zorgen.

Verloopt mijn betaling via een veilige internetverbinding?

Bij ons betaal je veilig. Via iDeal, paypal of creditcard. Wij doen niets met jouw gegevens en de betaling verloopt via een veilige internetverbinding.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Dit is mogelijk. Binnen 14 dagen mag jij je pakket terugsturen. De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de koper.

Moet ik de kosten voor het retourzenden zelf betalen?

Als je het pakketje op eigen initiatief wilt retourneren zijn de kosten voor de koper. Als Crazylabels producten retour vraagt omdat het bijvoorbeeld verkeerd geleverd is, dan zijn de kosten voor Crazylabels.